Ben 10 Bilinmeyen Karakterleri

6 04 2009

Yeni bir Ben 10 serisi çıkmış..İnternetten izledim ama ne yazık ki İngilizce…Size resimlerini gösteriyim…Yeni bölümünde Ben’in Omitrix’inde 30 karakter var…Herbirini yazacağım…
-DARKFLAME-

-NİGHTMARE-

-CRYPTO-

-ANGELHANDS-

-SPYKEBACK-

-RUBİX-DUDE-

-EON-

-JOKER-

-CHREEPER-

-CHRONOMASTRE-

-JETRAY-

-SPİDERMONKEY-

-SWAMPFİRE-
(EN GÜÇLÜSÜ BU)
-GOOP-

-BRAİNSTORM-

-HUMONGOUSAUR-

HEPSİNİ VERMEDİĞİM İÇİN ÜZGÜNÜM
BEN 10′UN İLK CANAVARLARI

BEN 10′UN AİLEN FORCE CANAVARLARI

About these ads

İşlemler

Information

18 responses

19 04 2009
adsad

eon falan alien force sezonunda çıkıyo 2008 de yapıldı ama türkçesi henüz yok eon zaten ben10 race arain time die filmde çıkmıştı ama oda ölmüştü omitrixte dna sı kalmı sanırım ^_^

22 04 2009
Çağrı

chromostoneden sonrası alien force öncesi filmede çıkıyo eon falan onların filmde görüyoruz orda ben 10 alien force dediklerinde gelecekteki halleri bunu eklim bilgilen gerek ama olsun yinede güzel yazı. :D

24 04 2009
ali emre

bence süper
süper bende omnitrix saati var süper

25 04 2009
ozan

harikalar ama ben bunları biliyodum (hepsini) bende Ben 10 film ve çizgi filmleri var. Ama gerçekten çok güzel olmuşlar…

27 04 2009
ben10

bende omnitrixin oyuncağı var ama annem bana tüm karekterlerini alcak kısaca annem bana tümben10 şeylerini alcak

27 04 2009
oguzhan

ama ben bentenin 10 robotu var sanmıştım. 20 robotu olduğunu duydum. 40 robotu varmış.

5 05 2009
eymen batın

mrb ben eymen valla 12 yaşındayım ben 10″uv hizxliom
kız kasrdeşimde

5 05 2009
eymen batın

lan burdaki 40 karaskter bende olosa güzel olur bende gri maddenin oyuncasğı
var
süper valla

7 05 2009
oguzhan

40 demedim şaka demiştim 60 robotu varmışşşşşş iyimi kötümü

9 05 2009
emrecan

bende ben 10 un her şeyi var omnitrix kıyafeti yapbozları kalemleri silgileri çantaları ayrı ayrı ben10 karakterleri saymakla bitmez üstelik ben o karakterlerin hepsini biliyodum

21 05 2009
oguzhan

al bilirsin kaç tane

9 05 2009
kazım

bende saati var bide oyuncağı

28 05 2009
oguzhan

sana sormadık ben 10 saati olduğunu

13 05 2009
mertcan

bende 10 tane olcana 60 tane warmışşş…..!

17 05 2009
zafer

bende ben 10 un herşeyi var omnitrix kıyafeti yapbozları kalemleri silgileri çantaları ayrı ayrı ben10 karakterleri saymakla bitmez üstelik ben o karakterlerin hepsini biliyodum
ezberimde ve bentenle tanıştım
ama fazla konuşmuyo
imzasini aldım

28 05 2009
oguzhan

ben 10′na deki yaban köpegi olsun kaç canavar varmış haydi bakalım

3 06 2009
ali

arkadaşlar benim aklıma takılan bi soru var vilgax omnitrixin tüm sırlarını biliyo neden omnitrixi yapmiyoda bendekini istiyo??

4 06 2009
türker

ben ben10u çok seviyorum keşke omnitriksi bende olsa

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: